Rabu, 07 Januari 2009

Kompetisi Website Kompas MuDA - Jadilah Sahabat Bumi

Jadilah Sahabat Bumi merupakan tema yang diambil anak-anak dari Kompas MuDA dalam ajang Kompetisi Website Kompas MuDA - IM3 yang mereka adakan. Kegiatan ini diadakan dalam rangka menyambut dan memperingati HUT Kompas Muda. Tema ini (Jadilah Sahabat Bumi) diambil sebagai wujud kepedulian kaum muda, khususnya anak2 Kompas MuDA terhadap kondisi bumi kita yang semakin rusak akibat dampak dari pemanasan global (global warming).

Kompetisi Website Kompas MuDA - IM3 dikhususkan bagi kaum muda yang berumur 15 sampai 22 tahun, baik pelajar maupun mahasiswa. Dalam kompetisi ini dilombakan beberapa kategori lomba, seperti lomba komik, lomba penulisan, lomba desain dan penulisan blog/web, pothography, musik, dan lain-lain.

Melalui Kompetesi Website Kompas MuDA - IM3 yang di sponsori oleh Kompas dan IM3 ini, anak-anak Kompas MuDA ingin mengajak anak muda lainnya di seluruh indonesia untuk menjadi sahabat bumi. KArena dengan menjadi sahabat bumi kita akan lebih peduli terhadap lingkungan dan alam sekitar kita. Dengan demikian kita bisa mencegah dampak pemanasan global (global warming).

6 komentar:

anakciremai mengatakan...

siiiiip lahhh ..............

Unknown mengatakan...

Kunjungi Blog Saya

Mobile App Developers mengatakan...

Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

App Development Bangalore mengatakan...

I can see that you possess a degree of expertise on this subject, I would like to hear much more from you on this subject matter – I have bookmarked this page and will return soon to hear additional about it.

Putry Amouy mengatakan...

JOIN NOW !!!
Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
BURUAN DAFTAR!
dewa-lotto.name
dewa-lotto.com

HAFIZUL BIN HAZIQ mengatakan...

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663

email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq


Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"

Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

Posting Komentar

Silahkan berkomentar tanpa mengandung kata-kata yang berunsur PORNOGRAFI dan SARA.

Artikel pada kategori yang sama